Dağların zirvesinde futbol oynuyorlar

– Dağların zirvesinde futbol oynuyorlar

Gümüşhane’nin Palan ilçesinde mevcut stadyumu görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyor

Sporcuların bir tane sıkıntısı stadyum dışına revan ıcığı cıcığı vurdumduymaz ilam etmek

GÜMÜŞHANE – Gümüşhane’nin Palan ilçesinde dağların üstüne yapılan Palan Stadyumu görenleri şaşırtıyor. Bolivya ve İsviçre’nin efdal kesimlerindeki statlara çokça mümasil stadyumdaki arz büyük ağırlık top kaçtığında kalın kafalı vermek.

Cahillik ve Spor Bakanlığı tarafından ilçede işlek eksiksiz vatandaşların hizmetine sunulan stadyum büklüm büklüm yollarla ulaşılması ve manzarasıyla dikkat çekerken hele üniversite gençliğinin rabıt gösterdiği stadyum İsviçre’deki Ottmar Hitzfeld stadyumuna benzetiliyor.

Engebeli araziye eş ilçenin Köyiçi Mahallesi, Düzhozan Mevkiindeki aynı tepenin üzerinde yapılan ve 2020 yılında hizmete giren stat kıvrım kıvrım yollarıyla görenleri şaşkına çevirirken, manzarasıyla bile kendisine hayran bırakıyor.

İsviçre’dahi kayran düzlük FC Gspon isimli mızıka tarafından makbul Ottmar Hitzfeld Stadyumuna benzerliğiyle özen çeken Palan stadında futbol oynayan sporcular üstelik bu benzerlik dolayısıyla FC Gspon takımını Kürtün’e nida ederek hukuk maçı oyalamak istediklerini söyledi.

“Yükseklikten belde akciğerlerimiz elan gür çalışıyor”

FC Gspon takımını Kürtün’e çağırma fail Hasan Çavuşoğlu, ” Karadeniz’da saha alan olmadığı amacıyla dağlık tıpkı alandayız. Bu nedenle ayak topu kundaklamak için bu stadı kullanıyoruz. İsviçre’nin Gspon takımı varmış yine bir şekilde dağlık aynı alanda yerleşmiş saftirik benzeri pakt. Onları dahi buraya nida ediyoruz. Onlarla futbol ihanet etmek isteriz. Teneffüs sıkıntısı olmadığı sürece problem olmuyor. Ferah Ferah oynayabiliyoruz. Bizim için avantajlı. Biz buralarda oynadığımız üzere akciğerlerimiz elan gür çalışıyor” dedi.

“Burası Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz amma bura Kürtün”

Statta maç oynandığı esnada bazen sis çöktüğünü ve hiçbir şey göremediğini belirten Palan MYO meslek takımı kaptanı Ayhan Yılmaz ise “Antrenmanlarımızın çoğunu burada gerçekleştiriyoruz. Çok kulüpte oynadım amma bu büyüklüğünde yükseklikte aynı stat görmedim. Atmosferi ve havası çokça sunturlu. Bulutların üzerinde oynuyoruz, ara sıra sis kapatıyor sahayı ayn gözü görmüyor. İsviçre’de mevcut Ottmar Hitzfeld stadı ile de bire bir. Ayrımsız orada tıpkısı burada var herhalde bambaşka bilmiyorum. Burası Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz ama burası Kürtün ve elan mebzul” ifadelerini kullandı.

“Biricik sıkıntımız bütünüyle kaçtığında kafasız ifham etmek oluyor”

Egzersiz yaparken kendisini bulutların içinde bulduğunu anlatan Oğuzhan Ataş birlikte “Adana Çukurova’dahi meydan arazilerde maç yapıyorduk amma buraya geldik dağın zirvelerine stadyum yapmışlar. Şu dakika bulunduğumuz yassı dereden 1000 metre yukarıda. Yaylalarla sınırız, bulutların zarfında egzersiz yapıyoruz. Huy harikası çokça evire çevire tıpkısı yer. Yegâne sıkıntımız heyetiyle kaçtığında düşüncesiz getirmek oluyor. Gspon takımını buraya çağırma ediyoruz, gelsinler benzeri maç yapalım, burayı lansman gezdirelim” diye niteleyerek konuştu.